قلبم تو قلبت!


♥♥♥♫ملودی عشق♫♥♥♥

عاشقانه


همیشه نوشته های عاشقانه را برام past،copy میکردی!

حالا من میخوام قلبم رو عاشقانه واست  past،copy کنم..

.

نه...

.

اصلا پشیمون شدم...

.

cut میکنم مستقیم copy میکنم تو قلبت

 



نظرات شما عزیزان:

آناهيد
ساعت20:04---25 خرداد 1392
سلام سلام بلاخره من اومدم مريم جوني تو رو خدا سر نزدن به وبلاگت رو به پاي بي معرفتي نذار واقعا دسترسي نداشتم به نت از اين به بعد بيشتر سر ميزنم بهت دوست دارم بايپاسخ: همین که امدی یه دنیا ممنون خواهری:)

mohamad
ساعت23:16---17 خرداد 1392
نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانش نمی کند!
کسانی هستند که هرگز تکرار نمی شوند...و حرف هایی که معنیشان را خیلی دیر می فهمیم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:,ساعت 13:51 توسط محمد و مریم| |


Power By: LoxBlog.Com